duktiga barn

Jag var precis inne i Daniels rum.
Det brukar alltid vara i en sån ordning där.
Men nu var det riktigt stökigt..
O båda pojkarna satt där (4½år o 2år).
Jag kommer in o säger:
"nä men vad stökigt det är här.
nu får ni ta o städa."
"okej säger de" o båda pojkarna städar som bara den.
Det är full fart på dem när man ber dem städa..
Lite skillnad är det med dottern ,hon gillar inte att städa sitt rum.
Men det kommer väl så småningom..
Nu ropar johan på mig att de har städat så jag ska gå o titta..
O mycket riktigt alla leksakerna ligger där de ska..
Duktiga pojkar!!!
LÄgger in en gammal bild på  johan!!
taget 20080516.

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken liten sötnos! =)



Å vilken fin bakgrund du fixat...passar ju jättebra till headern - nästan samma mönster.



Ha en bra helg!

2010-01-22 @ 19:05:16
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!