värme önskas

Sitter o lyssnar på lite musik
som flyr tankarna mot sommaren..
Lite värme vore inte fel,
jag är trött på att behöva frysa här hemma.
Inte för att vi har det särskilt kallt inne
utan jag har blivit så frusen av mig..



Jag får tänka tillbaka till varma ställen.
Som Rhodos osv..


Eller tänka på att på sommaren
bara gå ut i en klänning
o plocka lite jordgubbar
eller plocka lite blommor.



Eller för de som har turen o har tillgång till västkusten
på sommaren.Havslukten,Grebbestad,Räksmörgås mm..

Eller så kan man åka till skogen o plocka lite blåbär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!