uppkörning

Som ni säkert redan har läst
på facebook eller har förstått genom
det förra inlägget
så gjorde jag uppkörningen idag..
Redan klockan 8,15 var jag på körskolan
för att sen 8,45 köra upp på vägverket.
Hur det gick? Jag klarade det galant:-)
Har jag mitt körkort nu i handen eller på väg i brevlådan?
Nej tyvärr. För jag måste göra om teoriprovet.
Som är om 2 veckor..
Klarar jag det då så har jag körkortet..
Så det återstår o se hur det slutar:-)
Men givetvis ska jag göra mitt bästa
så jag får ett godkänt på datorn..
SÅ tack för alla grattishälsningar på facebook.
sms o telefonsamtal:-)
Det är så underbart o veta att jag klarade uppkörningen
på första försöket.O jag fick dessutom beröm:
DU kör så bra!!!
Så nej jag är ingen dålig bilförare..
Det finns bevis på mitt kylskåp i form av ett godkänt förarprov.
Det är en sån lättnad,så otrolig känsla som inte går att beskriva.

Kommentarer
Postat av: bibbie

Super grattis Petra

2010-02-11 @ 21:22:31
Postat av: petra

tack:-)

2010-02-11 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!