operation

Har nog nämnt lite om en operation.
Ska väl förtydliga mig lite..

Imorgon ska danne med pappa john till lasarettet o skriva in
sig,ta blodprov,ekg o prata med kirurg läkaren om operationen..

På torsdag morgon så är det dags för mig att ta med danne
till lasarettet/sjukhuset. För att där ska han sövas ner o de ska operera bort polyper
o dela på båda halsmandlarna..Anledningen till att de delar på halsmandlarna
o inte tar bort dem helt är att det kan påverka immunförsvaret om det tas bort helt..
Jag hoppas det inte blir några förändringar nu imorgon ,känns bra att de delas bara..

Sen får vi sova kvar på sjukhuset till fredag morgon..Får se om jag får en säng
så jag också kan sova något.O en körkortsbok måste jag ta med mig
o någon tidning,jag lär ju bli sjukt uttråkad där..O så nervös o hispig
som jag är så lär jag behöva sysselsätta mig med
något annat än o ringa john sjuttielva gånger.

Känsn väldans obehagligt det här,men jag har valt själv att följa med honom.
O jag hoppas jag klarar av det,hatar ju det där sjukhuset.
Har förberett honom med att han förmodligen kommer att få
dricka  lite som ser ut som saft.o som gör honom lugn o sen
får han en mask över ansiktet o så säger de att han får sova lite.

O att när han vaknar så sitter jag där.O att det kan ta någon dag innan
han kan äta smörgåsar o sånt igen..Att det helst ska drickas nyponsoppa,
isglass o sånt ..

Jag har ju själv gjort en sån här operation som liten,tror att jag var 6år eller nått.
Tog då bort både polyper o halsmandlar.O det har ju även min systerson gjort o min pappa.
PLus att fler i min släkt lär ha fått gjort det så det komemr ju inte direkt som en chock så.
Men det är obehagligt. som fan..
Har ju det här o teoriprovet som tynger mig ..

Ni får gärna sms:a mig på torsdag,när ni vill.
Så jag får lite annat o tänka på:-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Du kommer få sms av mig på torsdag!!! Plugga på det kommer gå kanon gumman.

KRAMAR Jenny

2010-02-16 @ 20:33:45
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: Mammi

Du glömde mig... ja har också tagit bort halsmandlarna. För 42 år sedan...:) Jag ska försöka att komma åt att sms:a dig under torsdag fm.

Jag är ju i Karlstad för inskrivning till min op. KRAM till Dig och lilla Danne"kjuti" :)

2010-02-17 @ 11:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!