körningen

Halloj!!
Kärningen mot Kumla idag gick kanon:-)
Jag körde om en lastbil det första jag gjorde på örebro vägen.hehe
Har kört om förut o så men det har mest blivit på kristinehamnsvägen..
Sen körde jag in mot avfarten mot lanna,garphyttan mm
på motorvägen..
O sen körde jag in mot örebro flygplats o vände i rondellen..
Det var väldigt bra plogat på motorvägen/landsvägen..
Men att köra på vägrenen för att underlätta omkörningar
rekommenderar jag inte i detta  väder..
Vädret i sig är ju inget speciellt idag  men all snö..
Min nya körlärare sa att jag kunde göra det om jag ville men jag skrattade o sa:
nä det vill jag inte göra idag.Det är inte direkt någon vägren längre utan mest
stora snö högar..Så jag håller mig hellre lite närmare höger när de kör om:-)
Men det var en rolig körlektion o vi avslutade med en ordentlig yttre o inre kontroll.
Är så van vid att min vanliga körbil har dubbdäck så jag vart  lite förvånad
när jag kollade på däcken o såg att det inte alls var dubbat.haha
Jag körde nämligen inte min vanliga körbil utan min nya körlärares körbil..
Förklaring:
Det har börjat en ny körlärare på min körskola där jag går.
Mariana heter hon,jätte snäll o jätteduktig körskolelärare..
O jag kör alltid annars med Gunilla(en helt otrolig människa med ett enormt tålamod)
Men eftersom jag behöver köra lite nya o andra vägar o behöver öva in att köra med någon ny.
SÅ har jag fått köra med den nya körläraren..
För sen när det är dags för uppkörning så får jag ju givetvis inte köra med körskolans lärare.
Så då är det bäst att kunna köra med vem som helst. Vilket jag har kunnat länge..
Men det är alltid bra o få höra andras åsikter för man kan aldrig bli färdiglärd.
Höra deras syn på saker o höra:bra där,vilken koll du har:-)
Det stärker en:-)
Sen att jag har varit klar enligt körskolan i ett halvår körmässigt ,det är en annan historia:-)
Så ligger det till..
see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!