kamera

Min kamera gick sönder under helgen.
Jag satt o fotade johan lite o sen skulle jag ta bort något foto.
O så vips så slutade den att funka.
Så det kommer att bli mindre nya foton
i bloggen nu ett tag om jag inte
använder vanessas nya kamera förståss.
Då kan jag lägga in foton som vanligt.
Men det skulle vara bra om jag har en egen..
Får se när det går att ordna..
O om jag hittar någon som jag fastnar för:-)
Det sista alternativet är ju inte så värst svårt..
Alltid finns det någon som passar frun:-)
Ja varför inte en sån här:.

Canon Eos 1000D

ps:självklart har jag laddat batteriet.
O det fungerar ändå inte.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Det kanske bara är batterierna som är slut...:)

2010-02-08 @ 20:02:05
Postat av: petra

Batteriet har jag laddat,det är det första man gör om man inte kan stänga igen linsen..

2010-02-08 @ 22:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!