jahopp

Vad trött man blir på sig själv ibland.
Vi hade det lite stressigt på morgonen
Så våra badkläder vart tydligen kvar i badrummet.
Inte så vidare bra o komma på det i bussen när man är i örebro.
O nu har jag börjat leta efter kläderna som låg i ett skåp.
Där jag o johan hade lagt våra kläder.
En tunika fattas för mig. O Minst en tröja som är johans.
Jag vet inte exakt vad jag packade med till johan,
har man 3 barn så kan man inte ha stenkoll på precis allt.
Det är omöjligt.Byxorna har kommit hem iallafall.
2 av dem iallafall om jag ha packat ner fler det vet jag inte.
Har bara korten som jag har i kameran att gå efter.

Så från o med nu tänker jag bli lika noga som john
när det gäller att packa ihop väskan i god tid när man ska åka hem.
När vi åkte hem från rhodos  packade vi ihop allt så det var klart
flera timmar innan vi skulle åka iväg.
SÅ vi hade gått om tid på oss o gå igenom lägenheten..
Det hade vi inte direkt nu..

Visserligen så började jag packa ner lite kvällen
innan precis innan  jag skulle sova när vi var på kryssningen.
SÅ tack vare det så kom pojkarnas badkläder med hem.
För de la jag ner eftersom de hade torkat..
Vad trött jag bli på mig själv.
Jag har ringt silja.
O de sa att man skulle gå in på någon hittegods sida.
O fylla i en blankett så ringer de om de hittar något.
Men bara att skriva en förfrågan kostar pengar.
O sen kostar det ju att få hem kläderna.

Så det blir till att försöka överleva utan dessa kläder.
Att överleva utan kläderna går ju an.
Bara o köpa nytt."eller inte"
Men det är känslan i min kropp som jag inte kan bli av med.
Någon slags panik o gråt känslor..
Fattar inte varför jag har så lätt för att få panik nuförtiden.
Det är rätt jobbigt.


Men Nu ska jag gå ner o hälla kaffet i termosen..
ps:gröna tröjan johan har på sig på korten
är en av dessa plagg som är borta.
Enda som jag har bildbevis på att jag hade med mig..
O star wars tröjan är med,tack o lov.
O munktröjan men sen är det borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!