High School Musical

I går åkte jag o Vanessa på High School Musical
som var på Convertum i Örebro:-)
Med Kevin Borg som Troy:-)

Vi satt på första raden så vi såg precis allt som de gjorde.hahaha
Tyvärr är det ju både fotografering o videoupptagning förbjuden
men islutet då de gjorde sista dansnumret så filmade ¨de bakom oss.
O hon bredvid oss fotade  plus några till så då ska inte jag vara sämre/bättre..
Så jag tog några kort jag också o filmade lite:-)

Vanessa fick välja vad hon ville från bordet där en massa såldes..
Munktröjan o toppen var inte så speciella det stod:wildcats på dom..
O hon fastnade direkt för maskot mjukisdjuret som det står wildcat på
så givetvis fick hon den.Kostade 140kr..O munktröjorna kostade väl 250kr..
Fanns skivor o filmer också men det är det vanliga som finns i affärerna..:-)
fanns en del nyckelringar o affischer också...mm..

Hur var själva musikalen då?
Jo den var rolig..Kevin som var Troy var rolig:-)
O det var ju många av de andra också..
O så fin musik..
Roligast var när de hade drama lektion o de skulle vara ett djur.
haha den där guppande sälen eller masken som läraren sa att det var..
ÅÅ den var så bra,shit..jag skrattade så:-)

Här kommer ett kort iallafall:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!