godnatt

Nu ska det sovas..
O jag ska försöka smälta det som hände idag.haha
Det är så skönt o kunna bli lugn igen,slippa oroa mig för en stund..
Tyvärr har jag ju teorin kvar..
O så en till jobbig sak:
Daniel som ska operera sig..

Måste tänka positivt när det gälelt båda sakerna..
Fördelen med att jag alltid kan läsa
körkortsteori medans jag är på sjukhuset med danne.
Har inte tänkt på teori på 2veckor o nu ska det tragglas igen.
Biter i det sura äpplet lite,men skam den som ger sig som jag brukar säga..

NU ska det sovas..Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Operationen kommer gå jätte bra..Tänk va skönt för han sen..

Samuel gjorde den för några år sen och det läker så snabbt på dom... Hoppas du får en säng å sova i på lasarettet, det fick inte jag, satt i en stol hela natten :-(

Grattis igen till uppkörningen!!!

2010-02-12 @ 00:49:27
Postat av: Jenny

Hej!!! Klart allt blir bra gumman. Du är stark och Danne likaså. Allting kommer få kanon bra för er båda!!! Många kramar Jenny

2010-02-13 @ 16:47:00
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!