dagens tankar

Ska försöka sammanfatta lite känslor/tankar..

Dagens oro: teoriprovet.är rädd för att kugga igen..
Har gjort mestadels idag:firat alla hjärtans dag o pluggat teori..
Tacksam för: att jag har min familj ,o alla puschningar o stärkande ord.

Nja jag är nog bättre på att skriva långa inlägg
än o sammanfatta det så här i så korta meningar.haha

Men ärligt talat jag försöker nöta in allt jag kan nu..
Vet bara inte vad som kommer att vara svårt den här gången.
Förra gången(första) så hade jag alla rätt på det om människan..
O vissa fel på olika bitar.
O sen mest fel när det gällde trafikregler.
Men skulle jag sitta i bilen så skulle jag kunna dem,
så det gäller att tänka rätt.O vara så påläst som möjligt.
Men det är svårt när bilderna är så små o man ser så lite av vägen.

Men min ständiga fråga är just nu:
Vad är resibelt körfält?
O hur kopplar man den där wire bromsen ,vad den nu heter på släpet.
Det var nämligen en sån fråga på teoriprovet.
O då var det en dragkrok o man skulle kryssa i a,b,c (alla hade olika namn)
o sen det sista alternativet var att man skulle sätta bromsen
 i släpvagnens parkeringsbrom(tror jag att det var,släpvagnens broms iallafall)
Vet inte om jag hade rätt eller fel på den här frågan men det här tänker jag på konstant numera.
Måste lära mig det ifall att det kommer.


ps:
jag hade rätt svar på frågan.
    Vad är ett reversibelt körfält?     
    Ett vändbart körfält vars riktning bestäms av trafiksignaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!