badhuset

Blogg.se har krånglat nu senaste timmarna
men nu äntligen kom jag in
så jag kan se om någon vänlig själ har skrivit några rader:-)
O det  var det ju;.) Danke shön:-)
Jag vill hitta på något imorgon.
Jag vill göra något efter att vanessa har slutat skolan kl 11.
Men det finns inte så jättemycket o göra.
Frågade barna vad de ville göra o vanessa sa genast:Badhuset..
Så nu står jag här o velar.Ska vi dra dit eller ska vi låta bli?
Att jag aldrig kan bestämma mig på engång utan måste gå igenom
det här velandet fram o tillbaka hela tiden..
Åka till badhuset en fredag med barna är ju faktiskt rätt mysigt.
Kanske inte det bästa badhuset,huddinge hallen var väl roligare..
Men nu bor vi här o då får det duga..:-)
Får väl bli så att vi drar dit..
Hör av er om ni vill hänga på..
Jag lägger in lite foton från då vi badade
på båten i söndags..
Där var det jättehärligt:-)
Barna älskade rutschkanan..
O johan han somnade direkt när
han satt  i mormors goa famn
i bubbelpoolen:-)
Lär ju vara mysigt o få somna varmt o mysigt
i mormors trygga famn"love"
Sen bäddade världens bästa mormor in honom
så han låg varmt o gosigt i sulkyn.
Så kunde han sova i lugn o ro medans vi
badade o barna plaskade.
O vi vuxna tog oss en varsin cider,den var god:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!