Alla hjärtansdag

Hoppas ni alla får en mysig alla hjärtansdag!!

Vi ska snart åka o handla så vi
kan baka något dagen till ära..
Jag har bara inte kommit på vad..
får fundera lite till..



Så eftersom det är alla hjärtansdag idag
så ska man visa sin kärlek till dem man tycker om.
Vad trevligt,det är ju bra att det ska krävas en speciell dag för det.

Jag tycker att jag är rätt bra på att visa min tacksamhet o kärlek
varje dag..O en massa hälsningar från sina nära o kära
är ju alltid kul så att svar på sms är jag också väldans noga med.
O missar jag att svara på något så får jag så dåligt samvete
så jag skickar så fort jag kommer på det.
För att behöva sitta o vänta på att få ett svar är inget kul..


GLAD ALLA HJÄRTANSDAG PÅ ER!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas ni har haft en skön Alla Hjärtans Dag, i solen och det härliga vinter vädret. Kram

2010-02-14 @ 18:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!