underbara lördag

Idag är det en sån där jättemysig lördag
med familjen.
Mamma kom o lämnade lilla anni.
Det är hennes blandis på Lhaso Apso o. Shih Tzu.
Hon är 7månader gammal och är hur go som helst.
Vi ska ha henne här tils imorgon.
8 djur här hemma ,3barn och 2 vuxna..
det är mysigt det.

Efter lite fika så gick vi hela familjen
ut med lilla Anni.
Vanessa drog johan i pulkan
fastän hon hostar så,
så tänker hon på lillebror..

När vi kom hem från promenaden
så släppte jag ut Gosan(våran stora kanin)
,släppte ut o släppte ut.
Jag öppnar dörren till buren så får hon hoppa ut
när hon vill springa fritt på altanen..

Hopp fick jag inte ta upp,han kom o hälsade på mig
o ville bli klappad men när jag skulle ta honom
så sprang han o gömde sig.
så han får gå ut sen..

Nu ska vi ta o äta lite Kinamat:-)
Och i kväll ska vi äta chips o dipp
och se på en film som vi har hyrt..
Hela familjen mys:-)

Så denna lördag är en toppendag.
Mer än så kan man inte begära av livet  just nu.
Jag känner mig glad o lycklig.


Kommentarer
Postat av: Anni

Tack så jättemycket för att jag fick vara hos er nät husse och matte åkte bort. Jag var sååå trött när jag kom hem, har sovit hela kvällen:) Ja har haft så mysigt tillsammans mer er och ni hela familjen är så snälla emot mig. Tack för att ni tar med mig på promenader (det är ju inget som jag är bortskämd med) Tack John för att du räddade mig från den där stora äckliga hunden som kom springande:)Hoppas ni tyckte jag var duktig så ja får komma till er någon mer gång. Kram och voff,voff...från "Anni"

2010-12-12 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!