mr music

har rotat omkring i källaren efter lite julsaker.
har inte fått upp allla avdentsljusstakar än(dom som är stjärnor)
men jag hittade det stora hjärtat som ska hängas här uppe iallafall o lysa fint .
och som vnaligt när jag är nere i källaren där vi har alla dessa flyttlådor o allt skit.
så hittar jag något som jag tar med upp.
blev lite skivor till mig o nessi..l
ite mr music hits skivor kanske hon gillar.
en av alla dessa var väldans gammal.1997..shit vad tiden går.
o en som är från 2000 talet.

Undrar vad jag gjorde i källarn egentligen,
vad skulel jag där o göra.
ja just det ja.
jag skulle ju till vättstugan
o på vägen dit så kom
jag på hjärtat (ljusgrejen som vi har uppe vid jul)
jaja hjärnan kan ju inte vara med jämt..

Imitt fall  så är den väldans sällan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!