johan sjunger

Jag sitter o lyssnar på spotify
och har johan i famnen.
Och slår på wizex version av:
snart så kommer tomten till oss.
Och han börjar sjunga med på engång..

Han blir jätteglad när han får se tomten
på tv,n och under julskyltningen
så såg han 2 styckna och han blir så glad.

Ska bli så härligt och se
honom öppna alla paket och
se hur han blir när tomten kommer
och allt sånt där mys.Blogg
Det längtar jag efter.
Han har ju blivit så social o så
på sistone.
Inte alls lika blyg och försiktig.
Som tex igår.
När vi var hos pappa.
Han satte sig mellan mig
och min brors fru och han åt så glatt.
Och inga tecken på blyghet där.
Och sen när han åt godis så gav
han helenas sambo(syrrans sambo)
en godis och han pratar så med dem osv..
Det är så härligt och se honom utvecklas..

Så ja jag längtar till allt det mysiga.
Jag ska bara ta och leta fram
några adventsljusstakar,stjärnstakar(påhittat namn)
och kanske få upp det stora hjärtat i fönstret
på övervåningen..

Julgran och julgransmatta,julklappssäck
och sånt till julgranen köpte jag hem för
några veckor sen..
Så det slipper jag leta efter i källarn..

Och julklapparna håller på att bli klara.
Köpte lite klädespaket till nessa idag.
Hon älskar ju tights,toppar,tunikor ,
klänningar o allt sånt där.
Så man kan liksom köpa i mängder utan
att det gör något.
Fast det är omöjligt för mig ekonomiskt förståss.
Men hon älskar kläder.
Och musik får man ju inte glömma.
Någon bra musik skiva eller så.
Fast det får hon önska sig av andra.
Jag har köpt sagoskivor till henne.
Hon lyssnar ju jämt på musik.
Så fort hon kommer hem så slår hon på musik.
Från hits for kidz skivor eller andra blandade skivor..
Hon lyssnar på det mesta.
Är så lik mig ,det där kan ju vara både en fördel och en nackdel. förståss.

Här kommer låten:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!