idol final

Det är Idol final mellan Jay smith
och Minnah Karlsson.
Jag röstar på Jay.
har sms röstat idag
och även förra gången.
Men jag tycker ändå att Minnah
gjorde en väldans bra framträdande
med sin första låt.
Vinnarlåten har jag fått en känsla av
att den passar nog en karlakarl bättre.
fast jag vill gärna höra deras versioner igen..
Här kommer en låt
som Jay uppträdde med en gång på idol.
Den är riktigt bra tycker jag..
Men först ska ni få se hur en 7åring
kan se ut en fredagskväll när
det är idolfinal.haha
Vart lite suddig bild,min iphone kan ta lite suddiga foton ibland..
Jag började ju undra förståss vart min vackra tjej har tagit vägen..
Men hon kom tillbaka juhu:-)
Jay smith:

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Finallåten tycker jag faktiskt att båda gjorde riktigt bra, när de sjungit den första gången så tyckte jag Minnah's version var bättre, bättre röst och så vidare. Men när Jay fick sjunga den igen, så lät den mycket, mycket bättre.

Över lag ikväll så tyckte jag nog ändå att Minnah's framträdanden var bäst, vad gäller scenframträdanden, och även låtval. Men om man ser till hela säsongen så är Jay helt rätt vinnare.

2010-12-10 @ 23:04:15
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!