hemkommen från sälen

Hejhej mina vänner och bloggläsare:-)
Nu är jag hemma igen så nu blir
det uppdateringar som vanligt igen..
Bra va:-)

Just nu står min 7åring och väntar otåligt
på att få sitta här igen.
Hon måste ha en egen dator snart,haha.
En laptop eller så..
Hon blir så ettrig när hon inte får sitta här;-)

Och snart ska vi äta fläskfilé i ugn
på nytt recept och klyftpotatis:-)

Här kommer lite foton från sälen veckan.
Jag kommer att lägga upp  ännu fler, i promisse:-)

Här är vanessa utanför stugan:-)

Här sitter min vackra vanessa och spelar lite nintendo ds första kvällen.
Vi var där i 8dagar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!