fotofavoriter under de senaste dagarna

Att jag gillar att fotografera
kommer inte som en nyhet för
dem som har känt mig länge.
Jag har alltid stått med en kamera
eller en videokamera i handen.
Det har aldrig handlat om några
lyx varianter för min egen del.
Men man får se vad framtiden har att ge:-)


Här är lite av det jag har fotat
de senaste dagarna
som jag gillar:

Här är det vanessa o min mammas lilla hundvalp Anni på 10 veckor.
hon är en blandras mellan: Lhaso Apso o. Shih Tzu


här har vi  lilla johan på snart 3år med
en renrasig igelkott som såg bättre ut när jag var liten.haha


En sann fotograf (är ej utbildad bara amatör) fotar i princip vad somhelst.



En bulle kan också bli bra på kort"fniss"


Lägger in fler i ett annat inlägg..


Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Jag fotade mycket förut, har aldrig haft någon lyxkamera jag heller, men har länge velat ha någon form av systemkamera, men ingen superdyr. Fina bilder du lagt upp i alla fall, gillar faktiskt bullen, för den såg så himla god ut och så nessa med hunden.

2010-08-04 @ 16:11:00
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!