yours sincerely

haha för 2 timmar sen skrev jag
att jag inte skulle vara här o nu
skriver jag redan ett nytt inlägg."ler"

Men jag lyssnar på anna bergendahls nya skiva Yours Sincerely.
Har läst en del om skivan o nu får jag äntligen
lyssna på den själv.O jag gillar den.
Den är mysig.Har inte lyssnat igenom varenda låt men det blir till att göra det sen.
Imponerande att hon har skrivit 3 låtar från skivan alldeles själv.


This is my life som är en Radio Remix
är också riktigt bra precis som originalet
som hon uppträdde med på melodifestivalen.
O skön att sjunga:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!