pass

Idag åkte vi o hämtade
Vanessas pass hos polisen..
Hon var så himlans vacker på kortet..
O en egen namnteckning hade hon gjort också:-)

Så nu ska det bara packas o mysas ordentligt
innan hon åker på Söndag.
Imorgon ska jag försöka krama på henne så mycket
som möjligt för sen på söndag åker  de.
O hon kommer hem på måndagen därpå..

Det känns lite småjobbigt att hon ska åka
samtidigt som jag är så glad
över att hon ska iväg o ha så kul.
Jag hoppas att jag hinner krama o pussa
o tala om att jag älskar henne när de åker.

Tur att det finns mobiler så vi kan ringa varann.
O vill hon så kan hon ju skriva till mig på facebook.
Lär ju finnas datorer att låna precis
som det gjorde när vi var på Rhodos.
O så får hon ge Lollo o Bernie en kram från Johan
som fortfarande sjunger om dom..


Du kommer få det så mysigt nessa.
Du o Liam tillsammans i en vecka:-)

Kommentarer
Postat av: farmor

Hej Vanessa hoppas du får det helt underbart. Petra vilken fin blogg du gjort Kramis Bibbie

2010-05-01 @ 11:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!