mobilen

Idag ska jag försöka ladda  min mobil
i bilen eller se om pappa kanske har en liknande laddare.
För nu är det flera dagar sen som jag kunde ha mobilen på.
O jag vet tt jag ahr fått sms.Fick sms på torsdags kvällen
men batterierna dog så jag bytte mobil med john.
Men sms:et ligger inte i sim kortet utan i telefonen
så jag vet fortfarande inte vem som skickade o vad det stod..

Jag gillar att få sms det är en liten glädjespridare
vissa gånger.man kanske sitter o dönar här vid datorn
så hör man sms låten o man går ifrån datorn o kollar på sms:ett.
Ibland kan det ju vara företag som skickar
som telia eller kappahl eller nått sånt.
Det är ju inte lika kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!