dåligt med reklam

Idag är det tivoli i nobel.
O barna har pratat om det sen de fick reda på det för flera dagar sen.
Så om det inte blir dåligt väder idag så ska jag o barna dit..

Sen har det varit någon slags italiensk brittisk afton på torget
i flera dagar men det som är så synd är att om man inte åker till torget
så har man ingen aning om att något roligt händer på torget.
Jag har läst flera karlskoga tidningar under veckan o det står ingenstans
att det är något på torget.O jag har kollat på karlskoga centrums sida,
karlskoga kommuns evenemangsida.Det står ingenting om det.
Jag anser att om något händer i karlskoga,något evenemang eller något sånt
så borde det stå något om det i tidningen.
För att locka folk dit..Jag är sällan på stan numera så jag missar säkert mycket.
Var på stan i onsdags en sväng men eftersom det bara blev klädaffärer
så såg jag ingenting av vad som hände på torget.
Har som tur är en pappa som tycker om att göra saker
o att det händer saker i karlskoga,han vet vad som händer o så.
Så genom honom så får jag veta en del,
ibland kan jag få veta saker dagen efter genom folk o tidningar osv.
Så jag missar som sagt en hel del.

SOm tex när PM hade premiär(badrum,badkars affär)
o där spelade tydligen VP. (värmlandspojkarna)
Som min bror är med i..
O inte nog med det så kom Arvingarna dit också.
Sånt hade varit kul o se..Men som sagt.
Det är dåligt med reklam om saker i karlskoga..
Kanske stod det något om Pm i kt eller kuriren
som jag har missat,Vem vet..
Det jag vill få fram är att gör mer reklam.

I huddinge där hade vi stenkoll på allt som hände i centrum.
Det stod i huddinge tidningen,bladen som kom i brevlådan..
O runt centrum satt det lappar o på scenen i huddinge c var
det väl skyltat om vad som händer o sker..
Apropå huddinge c,jag saknar alla deras roliga saker som hände.
Stämningen där..Folket..
det är en helt annan sak här för mig.
Svårt o sätta fingret på allt som har blivit annorlunda.
Sol vart är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!