Vem gifte han sig med?

NI som ahr läst mina tidigare inlägg
vet nu vad jag skriver om.
Om inte så läs 2 inlägg innan detta..


Nu är min stora fråga.
Om jag nu är flera personer,
vem gifte sig min man med  den 9juni 2005?
Var det Lotta eller Var det Petra eller var det Petronella??

Det kan man fråga sig..Roligt för john iallafall att han ahr flera fruar
som kan ta hand om honom,baka åt honom o laga mat..
Men det måste också vara rätt jobbigt när alla 3 har pms.
För det måste ju bli dubbelt /trippelt
så jobbigt med all mensvärk o
humörsvängningar..
För det är 3 personer i en kropp som har pms..

Avslutar med ett kort på mig o min älskling.
Som betyder så oehört mycket för mig.
"nähä gör han ,kom inte som något nytt för er haha"
O så ett fint kort på några rosor som jag fotade för ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!