uppdatering

Jag har undvikit att skriva i denna blogg
för att undvika att bli så personlig..

Jag har så mycket känslor nuförtiden
så det ligger bara o väntar på att få ploppa upp.
Men jag försöker aktivera mig så mycket
som möjligt för att undvika att  tänka på det.

Saker o ting är som det är.
O mycket av det kommer alltid att vara så.
Men något som man ska akta sig för när det gäller oss.
O som gäller istort sett för alla.
Tänk på vad ni säger om andras barn.

Jag känner att jag kan ha förlorat lite
förtroende till en person.
Pga att personen ifråga drar upp barnen
i något som  de inte alls har med att göra.

Man kanske inte alltid ska tro det värsta
om saker o ting.
O våra barn är precis som alla andra.
Okej de är inte som alla andra,
för alla är olika.
Men de avviker inte från det normala.
O det vet ALLA som någongång har träffat våra barn.

Jag känner att om jag skriver något mer om det.
Så kan jag bli för personlig.
O det ska jag inte bli.


hälsn:p.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!