trött kille

I förra inlägget vart den första delen så fel,
allt hamnade i en rosa bakgrundsfärg
o stora bokstäver osv..
helt fel ,fast jag skrev allt i små bokstäver osv..

Så ni vet att det är inte direkt
meningen att det ska se sådär fult ut..

Idag lämnade vi först av Nessa i skolan kl 8.
Sen  efter en stund lämnades Danne till dagis.
Han skulel ha sin frösta hel dag där.
Mellan 8,30-13,30.
Sen vart det hämtning kl 11 i skolan
o vi åkte o fixade lite saker.
O åkte sen o åt på Sibylla..
Vanessa sa redan när hon vart hämtad i skolan
att hon var så hungrig.
Hon hade inte ätit äpplet som jag hade lagt ner i väskan
utan hon hade slängt det för hon ville ha en banan istället.
Sånt som hon hade fått för sig  i skolan..
Så hon hade inte ätit sen frukost ..
Så det var en glad tjej som fick Lunch..

Danne kom hem sen vid 13,30
Syskonen hade saknat honom så mycket,
mest johan så han kramade o klättrade på danne.
Danne var så trött o seg så han lät honom hållas.
Men sen vart daniel lite piggare så dåbusade de ihop.

Men sen har han sovit.
När vanessa skulle till dansen så sov han.
Men nu när jag,nessa o johan
kom hem så har han suttit o spelat lite ps3.
Så visst blir man trött på dagis,hela 5 timmar.
Men imorgon är han ledig,bara nessa som är i skolan.
O det är tur det för imorgon kväll får vi fin besök:-)

Delar med mig (bara titta inte kopiera)
av ett kort på lilla Johan
från i söndags
då han fyllde 2år!!                          
Och sen ett på båda mina pojkar
från i tisdags då danne skulle
till dagis några timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!