tips

kom på en massa tips på presenter till johan
när jag var ute..
ska se om jag kommer ihåg allt..


Han behöver ha:

Någon fin lampa till hans rum som han kan ha  på fönsterbrädan.
(sånna där bra att ha saker som uppskattas en hel del det med)

Höstkskor(strl 23) ,höstjacka 92? ,cykelhjälm v i har nämligen som rutin att
våra barn har hjälm redan när de cyklar på trehjuling
så det ska helst bli så med han också..
Så man blir van vid cykelhjälm redan så tidigt..
Så en hjälm kan vara ett bra tips ,nu eller senare.

En tavla vore fint  (han har 2 .En  med nallepuh o en med  heffaklump thatś it) Behöver inte vara med nallepuh..

En sån där tripp trapp förvaring från ikea..(sån där vit som man kan ställa lådor i)
Borde få plats i hans rum,
fastän han ahr ett litet..Han har dåligt med förvaring..

Kläder strl: 86-92..i en storlek 92 i tröjor..86 i byxor..(kanske 92,jeans blir för stort i 92)

Någon fin tunn mössa till hösten..

Jag uppdaterar om jag kommer på något mer...


Lite tips på tröjor,behöver inte gå efter mina tips för alla kan det där redan så bra:-)

Men den här från Lindex var fin ..
Såg den tyvärr inte på Lindex i kga.men finns på deras hemsida iallafall..




Ps:blir jätte fult med alla vita bakgrunder till bilderna..
plus att mina tips är bara önskemål ,på saker som behövs.
Givetvis får man välja o vraka som man vill:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!