Skolfoton

Snart dimper nog vanessas första skolfoton ner i brevlådan.
Det känns så stort för mig att våran dotter har tagit skolkort.
O ska vara med i en skolkatalog o på klassfotot..
Jag undrar hur de har fördleat upp klassen på klassfotot.
Alla 50 barn plus fröknar/lärare på ett o samma kort,
låter lite trångt.haha

Jag har beställt så mormor o morfar får ett varsitt
av de näst största korten..
O vi det största såklart:-)
kanske vill någon moster/faster ha ett kort också.
Jag har fått se ett litet exemplar av skolfotot.
När jag loggade in på deras hemsida..

Och om en vecka ska Daniel ta sitt allra första dagisfoto.
Dagiskort o enskida kort..Kommer bli så kul o få se dom..
Lilla johan kanske får ta foton lite längre fram.
Kostar ju en hel del nu när det både är skolfoton o dagisfoton.
Brukar annars ta på öppna förskolan på alla 3.
Men iår blir det i november har jag för mig.Får se hur jag gör med det..

Känns kul o ha alla barnen på 3 olika ställen om dagarna haha.
En i skolan,en på dagis och en hemma.
Så man har alltid någon att gosa med:-)

Avslutar med ett somrigt kort på
vanessa o min väns hund:-)
Miss you my friend!!
Och ett gammalt från huddinge tiden
då jag väntade johan
o danne fyllde 2år ser det ut so:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!