Rabdido

Rabdido har också fina kläder,
Lite dyrare än den sida som jag skrev om
i inlägget innan.
Dessa kläder kan man köpa på deras webshop plus att man
kan vara värdinna hemma hos sig.
Då bjuder man hem sina kompisar/bekanta o så kommer
en säljare hem o pratar om deras kläder.
Man får känna ,titta o prova på kläderna i lugn o ro..

Jag har aldrig varit på ett rabdido party men skulle gärna vilja.
Kanske kan jag våga mig på att ha ett sånt hemma någongång.
Men jag avvaktar lite för jag anser  inte att jag har så många att bjuda.
De bör ju bo i närheten av karlskoga kanske,så de inbjudna har en möjlighet att komma.
Men visst bjuder man dem från sthlm också så blir det genast lite enklare.:-)
Men det gälelr ju fortfarande att någon mer än 1 person kommer,haha.
Kan bli lite pinsamt annars"ler"
Men säg till om ni skulle vara intresserade av att gå så får jag tänka på saken;-)

Här kommer en fin  Tröja ur deras sortiment .
Bilden är klickbar.direktlänk till hemsidan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!