Måndags listan

Fick lust att göra en slgs lista för de saker som gör mig extra glad idag.
Så man kan vara lite extra glad för de positiva saker
som har hänt /ska hända..

Detta gör mig lite extra glad över:

.Att jag fick träffa nettan med familj i lördags..
.Att jag fick så mycket fint o bra i present när jag fyllde år ,av alla!!
.Att john skjutsade mig idag när jag var så seg:-)
.Att jag köpte mig en så fin o go tröja till mig själv..
.Att jag är lyckligare än på länge(tack vare semester veckan)
.Att jag har lärt mig så mycket om både mig själv och om john på sistone..
.Att jag har så många underbara människor omkring mig:
(släkt,vänner,bekanta,barnen,mannen,föräldrarna,syskonen.mm.!!(givetvis räknas alla sthlm fölk med)

Saker som jag skulle vilja göra/få det gjort,att det blir av.

.Åka till sthlm o umågs med fam berglund.
.Köpa ännu mera kläder till mig själv.(o gärna till barnen o kanske till mannen)
.Fixa iordning i johans rum(hur vi nu ska ha det)
.göra lite extra fint i de andra rummen.
. att allt blir som det ska igen med johns sjukpenning(det ska inte behöva bli så här)
O viktigast av allt:att jag skärper till mig med körkortsteorin.
Så jag kan bli självständig till 100%.
Bli vuxen..

Hejsvejs..



Kommentarer
Postat av: Nettan

UNDERBAR LISTA=)

2009-09-29 @ 07:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!