kaos

Idag fick jag avboka nessas tandläkartid pga att skolan skickar iväg vanessa på teatern fastän de visste att jag skulle hämta 10. så idag vart det shopping på h&m medans vi väntade på att hämta båda barnen på olika ställen prick kl 11.

Tur att john var med så vi kunde ta bilen mellan alla ställen.
Vanessa tyckte iallafall om teatern men vart ju besviken
när hon kom ut ur klassrummet o fick höra att jag fick avboka tandläkarn idag.
Vad ska man göra..Jag lät henne kolla klart på teatern ,
jag kan ju inte springa omkring
o leta upp henne o samtidigt  komma i tid till tandläkarn..
Men nessa var glad iallafall att hon fick gå med på teatern.

O sen till ett kaos:
Nessa fick följa med o hämta danne på dagis.
O hon började stor tjuta för att hon saknar fröken så mycket..
Västa hormonerna eller nått ,ni vet sånna där hormoner som man har som gravid.
Ja det är den enda jämförelsen som jag kan göra..

Sen blir det kaos igen :
KOmmer hem o jag har gjort världens misstag som mamma.
Jag har köpt  kläder till båda pojkarna så länge var jag duktig.
Men johan fick en star wars tröja o inte danne.
kATASTROF ..Stackars danne.första dagen på dagis helt själv i 2½timme.
O sen kommer hem skitglad o vet att något väntar i påsen till honom.
O kastar sig i famnen på mig o strålar av glädje:Tack mamma.
Men den var ju till johan ja...Men nu är jag förlåten..
O danne är lika glad o älskar sina kläder fastän
lillebror går omkring i en star wars tröja.

Börjar upptäcka svårigheten med att ha 2 pojkar tätt.
Hade det funnits i daniels storlek så hade daniel fått en påengång..
För det är ju en danne tröja ..jaja...


Klockan är bara 12 o det har redan varit kaos som bara den flera gånger om..

Om en timme eller så kommer mamma o ska vara barnvakt.
Jag ska köra en timma.
O john ska till "doktorn" o se hur det blir med framtida mediciner.."hoppas"
O sen i kväll kl 18-20 ska jag vara på föräldramöte.."vill inte"

Plus i allt jävla ståhej så har jag både mensvärk o ryggvärk.
Bra kombination.Ryggen värker så jag kan knappt sitta ner..

Fullt upp medvetslös!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack så mycket för beröm!

Blir så glad så...



Hoppas allt är bra med er oxå!

2009-09-23 @ 13:30:33
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!