gudmor



Att vara gudmor är något speciellt.
Det  är någon/några som man väljer ut med omsorg.
Någon som man väljer ut för att de är speciella för familjen.
Någon som bryr sig lite extra.
Ja listan kan göras lång o är olika för alla.

Att barnens faster Nettan är kärleksfull o omtänksam
det märkte jag första gången jag träffade henne.
O nu när hon är gudmor till johan
så får jag lycko tårar i ögonen rätt ofta..

Jag ska kopiera lite ur hennes ord
när hon grattar johan på hans 2årsdag!!


kopierat,hon skrev en massa annat fint också som jag itne kopierar..

Johan.


Du betyder massor för mig. Du är inte bara min brorson utan även min gudson. Att få vara din Gudmor betyder ALLT för mig. Finns alltid för dig...



Tack Nettan!!! Ville att alla skulle se vilken tur Johan har som har dig..



ps:det är så här jag känner det.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vilken härlig sida Du har gjort. Jättefin :) Tack också för kalasaet idag. Kram

2009-09-20 @ 16:42:16
Postat av: Nettan

tårar Älskar honom..( och dom andra två) Lika mycket som jag älskar mina barn..Puss till er alla..

2009-09-20 @ 17:49:30
Postat av: Syster Yster

Vad fint du gjort här!!!

Tack för kalaset, skulle kunnat äta hur mycke som helst av den goda äppelkakan...

Jag tycker om era tre barn lika mycke, fast jag är gudmor åt den ena... :-))... Lilla Johan var verkligen på strålande humör idag.

Kram!!!!

2009-09-20 @ 18:04:16
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!