diagnos

ja  nu ska jag berätta en sak..

Om en diagnos som jag har fått veta....



Det är så här att: när jag gjorde
ett  jättesjukt o skumt quiz på facebook
så fick jag det här svaret..Quizen heter:vad har du för diagnos..
O jag garvar ihjäl mig. Verkar gå i släkten också för min kusin hade fått samma svar..hahaha
Det är så kul att facebook vet vad jag lider av..
Ja tackar,det är den enda diagnosen som jag kommer
att få i mitt liv. Av den här sorten iallafall..
Sen kanske jag kan få en diagnos på en magsjukdom eller nått
när jag är 80 eller nått.
Men det känns bra..
Jag är scizofren..
Jag är en petra,en lotta, o en ko..Muu..
Undrar vem jag är nu"asg"


Grattis, du är SCHIZOFREN!

Ja, du har absolut INGEN verklighetsuppfattning.
Du har levt i en psykos under en längre tid och gjort bort dig totalt!
Medan du har pratat med dina egna hallucinationer i matkön
har alla dina nära och kära lämnat dig och det enda som återstår är en tur till Säter
där du fortsättningsvis måste förlita dig helt på andras objektivitet,
ja, det och en jävla massa neuroleptikum/antipsykotika.




Ps:ta inte åt er ni som verkligen lider av hur ni mår.
O söker efter en diagnos eller har en..
Utan det är bara jag som driver med mig själv
så himla mycket.Har alltid gjort o kommer alltid att göra.
Men jag accepterar o respekterar alla former av handikapp
o neuropsykiatriska funktionshinder.
Men det vet alla som verkligen känner mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!