ang mitt inlägg

Ang förra inlägget.
HOppas ingen tar åt sig..
För det är roligt o skämta om sig själv sådär.
Men man får vara noga med o tala om att jag aldrig
skulle tycka sämre om en person om det visade sig att den personen har något.
Så därför skrev jag som jag gjorde efteråt..

Så ni med barn som har adhd eller Astperger ellere något sånt.
Eller rent av scizofreni.Ta aldrig åt er av mig..
Jag har sån full förståelse för er
så det vet ni inte..
Nu skrev jag en sak så det kan missförstås.
Men nej mina barn har inget..
Men jag är en person som har mycket
medlidande,förståelse o omtanke kring de sjuka o de som har lite extra svårt i livet..
Har alltid varit sån o kommer alltid att vara.

Så de som inte känner mig
o kommer in hit o läser kanske kan ta illa upp.
Men ta inte illa upp för det är bara jag som driver med mgi själv.

DET ÄR INTE LÄTT O VARA SOM MAN SKA NÄR MA INTE BLEV SOM MAN SKULLE....

Mitt motto i livet.haha
ps:nä jag är inte normal,långt ifrån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!