skopunkten

Att bo i en mindre stad har sin charm
men det negativa är ju att det inte finns
så stort utbud av affärer.
Som tex skopunkten.
Förr kunde vi åka till kungens kurva o spana in deras utbud.
Jag drog in dit ibland bara för att det var kul eller så kanske
man passade på när man ändå var på city gross..

Finns förövrigt en massa andra affärer i kungens kurva,
Men det är en annan historia..
Iallafall så finns ju inte skopunkten i karlskoga.
O det kan ju alltid vara kul med lite annat sortiment.
O framförallt lite andra priser..
Att handla lite billigare är rätt kul också.haha
Som för oss som har 3 barn så är ju deras erbjudande helt perfekt.
En av dem får ett par skor gratis..Vem tackar nej till det..

Jag kommer inte ihåg om de hade någon br kvalite..
Men vad jag minns så tyckte jag om att handla där.
O det spelade ingen roll vilka skor danne hade som 2åring.
Han slet ändå ut dom med sin bobby car bil.
Så han sliter på skorna mycket mer än vad johan (lillebror 2år)
någonsin har gjort..Än så länge är han inte så gammal men jag tvivlar på att
johan sliter på skorna så mycket äns när han är 3år..
SÅ med andra ord,det spelade ingen roll vart man köpte skorna.
Visst det fanns säkert skor som höll längre även för honom.haha
jag minns ju inte allt just nu.
Kavat har mina barn också haft en del av  o andra märkes skor
men om man ska snacka barnskor utan märken ,
som är lite billigare så kan ju skopunkten vara ett perfekt shoppingställe.

Nu är det ju tur för oss här i karlskoga
att affären finns i örebro.
Men det är ändå en bit att åka,inte som mellan huddinge o kungens kurva direkt..
Bodde man ju i huddinge så åkte man ju överallt,kommunen är ju så stor..
O det gäller ju stockholm också..
Känner att jag skulle kunna
prata hur mycket som helst om sthlm o huddinge
men det ska jag inte göra..inte idag.
Det är samma som jag skrev om körkortet igår.
Det kommer uppi diskussioner  utan att jag tänker på det..

Jag kikade in på skopunktens hemsida
där man även kan handla hem skorna för en okej fraktavgift(vad jag hört)
O jag hittade en hel del fint där.Till både vanessa o danne..
Både som vardags skor o som lite finare..
Kanske för vanessa i skolan om hon ska ha kjol eller så..

Bäst o ge ut adressen innan jag snackar sönder era öron..
Tur att ni slipper lyssna på mitt kackel"asg"

http://www.skopunkten.com/




Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com


Det är väldigt bra priser..
200 kr för ett par vinterskor..bra!!
I den nya skoaffären här i kga(kedja)
köpte jag gymnastikskor som blinkar till vanessa
för 220kr dagen därpå slutade de att blinka.
O de blev snabbt slitna.Så med andra ord.
Det behöver inte vara bättre för att det är dyrare.
O 200 för ett par vinterskor till barn jämfört
med gymnastikskor för 200 kr
så är det väldigt billigt..
Om man kollar vad man får för pengarna..
med andra ord:vinterskor brukar vara dyrare,
trodde jag..

Kommentarer
Postat av: nettan

Du å jag får åka till ALLA centrum vi HINNER när vi ses =)

2009-10-15 @ 22:14:24
Postat av: petra westermark

det får vi ta o göra..

så jag blir lite uppdaterad ..

jag ser bara samma skit varje dag jag är på stan här..

2009-10-16 @ 10:00:49
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!