säljare

Igår bestämde jag mig för att prova
på att bli säljare för tupperware.
Känns som en helt ny värld.
Det är mycket som jag ska lära mig.
O jag har 2 pojkar som springer efter mig/gnäller/skriker
ja de söker uppmärksamhet så  det blir lätt kaos i mitt tomma huvud..

Men det känns kul men pirrigt.
Önskar att jag visste mer om hur det går till redan nu..
Känns som att jag skulle ha mer intresserade i stockholmsområdet.
Än här i den lilla orten.Fast alla vet vad tupperware är här.
Men  det är tur att man kan göra beställningar ändå..

Jag skulle vilja att beställningarna gåt till mig
o så levereras dem till alla som bor utanför stan.
För då skulel fler kunna beställa.
Men det är en bra anledning annars o ses:-))

O man kanske får passa på när någon åker
o hälsar på släkt o vänner i göteborg/stockholms/skottland områdena..
Eller vart nu alla bor..

Jag vill inte verka tjatig så jag får lära mig att fråga mer..
Ta för mig mer,men ändå inte så folk tycker att jag är jobbig.

Om ni är i karlskga området på tisdag och vill ha en katalog
från tupperware eller komma på min första demo
så säg till så får ni givetvis göra det..

Mina 28 dagar börjar räknas från måndag.
sen blir det full rulle med att försöka få ihop mina 3 visningar.
2 som inte är bokade..
Men det ska nog gå bra..



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad skoj ;-) Jag tycker d är superskoj att vara homeparty försäljare - fast jag inte säljer plast, eller jo kanske lite.. haha.. (sexleksaker) :-o Händer i helgen då+?

2009-10-23 @ 11:06:22
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: nettan

gu va skoj=) du kommer sälja bra=)

2009-10-23 @ 17:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!