morgonrapport

hej hopp!!
Sitter o fryser lite..
Skulle gärna vilja ligga i sängen under täcket istället.
Men  min käre make ville ha mig vaken..Undrar varför,
när jag varken sitter hos honom eller tar barnen..

Nä jag måste gå o sätta mig under e filt eller så..
så här kan man inte gå omkring o frysa..
Har ju varit o lämnat vanessa i skiolan o sen dess har jag känt mig kall..

Danne är hemma idag från dagiset,så han får friskna till ordentligt.
Han har börjat äta nyponsoppa o rostad smörgås nu iallafall..
Måste köpa hem mer nyponsoppa för johan dricker upp allt,
han är galen i nyponsoppa..han häller i sig.

Efter vanessas skola ska jag iväg o handla lite
o sen kommer mamma hit en sväng.
Daniel bad henne komma o hälsa på:-)
Det är alltid mysigt med lite besök..

Spontana besök eller bestämda innan det spelar ingen roll.
Här uppskattar vi besök..
jag är lite dålig på att bjuda hem folk hit,
känner att vi nog inte har tillräckligt fint hemma o sånna där saker.
Men det har vi ju om vi vill..:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG tycker ni har fint hemma!!!!!

2009-10-20 @ 16:58:04
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!