Kalas

Igår åkte vi till min ena syster för att fira Amanda på 4årsdagen!!!
Vi hade med oss sammanlagt 4 paket.haha
3 köpta o ett som vanessa hade pysslat med.
Hon hade gjort ett eget grattiskort osv..
Sen så har hon slagit in alla paketen..
Barnen gav Amanda ett varsitt paket  .
2 lämnade vanessa om man ska räkna med henens hemgjorda:-)

O vad glad hon blev när hon öppnade paketen.
I första paketet så låg det en jättesöt hund i en hundbur.
Den hade vanessa valt ut åt henne o johan han bli lite frälst i den där
hunden innan vi slog in den..Han ville gå omkring med den o
när vi slog in den så sa han voff voff o  pekade på paketet"
han är så söt min lilla  2åring"

Men han förstod vem den tillhörde,klok sonm an har:-)
I andra paketet så låg det ett set med halsband o örhängen mm.
O Amanda älskar ju att göra sig fin så det passade henne perfekt..

o Sista paketet var det en liten pony med kam osv..
Det är ju så lätt att köpa till henne..
Man kunde i stort sett välja o vraka i affären..hihi

O skulle jag vara osäker så får  jag expert hjälp av vanessa.

Till fikat så hade Amandas farmor beställt en barbie tårta.
En jättefin tårta.
Så fin så man vågade knappt att skära i tårtan..god var den också..


O så serverades det äppelpaj med vaniljsås mm..

O kaffe såklart!!! I"M IN HEAVEN!! Hahaha..

Vart inte så många kort som jag trodde.
Har nog blivit lite dålig på att fota,det måste det bli ändring på:-)
foto:nr 1 här nedan.Min 6åring på kusinens kalas.
O bild nr 2 är när johan o Amanda leker med Amandas nya leksaker.



kram på er!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, lägg gärna ut kort på tårtan.. Jag missade den ju igår :-(..

2009-10-19 @ 13:01:22
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda
Postat av: petra westermark

hahah försökte du vara lite hemlig när du är anonym.hahaha

det vart tinte så fina foton men det syns lite..

2009-10-19 @ 14:00:34
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!