halvdant inlägg

Tack för alla kommentarer från gårdagens inlägg:-)
Det är kul o se hur folk ser på saker o ting..

Idag är jag seg.
Jag sov alldeles för länge.
Jag brukar ju annars gå upp någongång mellan
6,20-7.00  nu har det mest blivit 6,45-7.00
på sista tiden  eftersom vanessa klarar av att gå upp senare..

Men idag fick vi värsta sovmorgonen.
john vet jag inte hur länge han sov.
men jag sov till en 10,30..
så för mig känns det som när klockan är 8,30
o jag har precis lämnat vanessa i skolan.
Att man vill ta det lite lugnt o koppla av.
Men jag vill ju inte koppla av nu
jag vill ju vara igång ,städa o fixa..
För  klockan är 13.07.
Så det är mycket bättre för min del att gå upp tidigt.
7,30 är annrs en perfekt tid att gå upp..
Men barnen o vi åt fruksot ihop när jag hade gått upp.
Inget gnäll eller en massa bus i köket.
De hade inte äns tagit sig en banan .
Utan de hade suttit framför tv:n helt snällt
o kollat på tv:n om de inte kom o myste med oss.
Vanessa kommer ju aldrig in sådär till oss.
Utan vill hon vara nära oss
en natt så går hon till vardagsrummet
o sover på soffan..
Men danne lägger sig gärna bredvid mig o myser.

Fan vad sur min 2åring är idag.
nu står han o slår mig för att jag sitter här.
Så det är bäst att jag följer med hoom
o gör det han vill.
Får ändå inte sitta ifred på stolen..
Okej nu hör jag vad han vill ha.
Han vill ha gla gla..
O det är ju givetvis glass..

Så mitt inlägg får bli lite halvdant o så får jag gå ner
med min lilla söta envisa 2åring..
Men nu  har han gett upp o sitter i sin säng
med en bok som han fick av moster Linda
när han fyllde  2år.
Han gillar böcker jättemycket.

Hans favort  bok är nu Mulle Meck ,
den man får på mac donalds.
För han gillar Buffa.
Han pekar på Buffa o säger "Buffa"
o så säger han näää om bilen
som är smutsig som en gris..

O sen så kollar han på den sidan där allt vatten
rinner ut ur bilen
o då säger han att det regnar där.



Så igår när vi var på mac donalds efter att ha handlat på Ica maxi..
så såg han buffa i fönstret där.
Han försökte få ut Buffa.haha
Men vi valde 3 olika böcker till barnen..
Så hans nyaste bok heter:
Sifferboken..



fotot:tog igår när bröderna satt i soffan o myste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!