Glad


Idag är jag extra glad.
Jag o barnen har nämligtn tagit oss för att
komma till öppna förskolan på östra.
Det är andra sidan stan för mig(vid stora coop forum fd:prix)
men jag har hört så mycket gott om det stället.
Och om personalen o att det är lättare o få kontakt med folk där.
Så idag  fick jag äntligen skjuts dit så vi kom iväg.
Vi kom vid 13,30 så kathleen o barnen hade hunnit åka hem.
Det var ju lite synd men nu vet jag vart ni håller hus"ler"
så det blir absolut fler gånger.
Synd bara att jag oftast har körlektioner på måndagar.
O som det ser ut nu är det kring 13 .00 så det får bli
varannangång.Lite synd för jag vill helst gå där regelbundet.
Så jag inte kommer ifrån det.
För då blir jag så feg o jag drar mig undan..

Det var helt kanon där på östra öppna förskolan
så jag tackar  o bugar för att de fick vara kvar.
Så även vi får chansen o träffa lite folk därifrån.
Barnen berättade allt för Cissi som jobabr där.
De stortrivdes där ,jag också för den delen.

O efter en massa lek i olika rum,
så gick vi till fika rummet.
O fikade på jättegott kaffe,saft,riskakor,kakor
o jättegoda Kanelbullar:-)
Det finns  massor med utrymmen  på den här öppna förskolan
 o olika rum med massor med leksaker.
Så man lär inte bli uttråkad där som på det andra stället.
O fika rummet är i ett helt enskilt rum,jättemysigt gjort.
Så det blir inte att man sitter mitt i smeten..
Utan när man har fikat klart så springer barnen vidare o leker..

Den här öppna förskolan liknande på det sättet
o med alla olika rum öppna förskolan i huddinge c
som jag o barnen trivdes så bra på.
Som jag saknar än idag..

Jag fotade en hel del o filmade även.

Här kommer 4 kort från dagens besök
på öppna förskolan på österleden.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Å va kul..lite nytt å spännande=)

2009-10-05 @ 16:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!