gårdagen

Igår hade jag min första tupperware visning.
Jag var rätt nervös innan o hade även en körning
som gjorde att jag behövde koncentrera mig lite extra..
köra bil det kan jag,det går avbara farten.men det är vissa saker
som jag måste få det rätt på mindre tid.
Man kan ju bli kuggad om det tar för lång
tid att göra en backparkering.
O vid willys var det lite klurigare..
enkelt för många men klurigare för mig..

Iallafall igår kl 17,15 kom min teamledare o
det var dags för mig att försöka få in så mycket info
som möjligt.allt skulle helst fastna i huvudet också..
Vart fullmatad med grejer ,
Men det var så kul!!!
O jag är så glad över att jag tog det här beslutet att prova..

Så igår kl 19 kom gästerna..O det gick över förväntan.
Jag är så tacksam för alla som har stöttat mig,beställt(både igår i idag)
o bokat visningar o gjort annat för att  hjälpa mig så jag får en bra start..

Jag är stolt över mina produkter o min väska..
O allt som jag lär mig..
Så det här kommer att bli bra..
Jag lär mig väldigt mycket.
Det är verkligen utvecklande..
O det är roligt..

Kram

avslutar med ett kort på min minsting!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!