visning

Imorgon har jag en viktig dag framför mig..
Eller kväll ska jag väl säga att det är.
Men fredagen sår ju det viktigaste..
Men det är viktigt båda 2 på olika sätt.

Imorgon är det dags för vanessa att gå till skolan.
O danne till dagis.
Sen hämta v kl 11 o danne kl 13,30.
Sen är det dans kl 16,15 för vanessa
o sen direkt efter det blir det väl att äta något snabbt.
O sen ska jag bege mig til syrran.
Hon ska vara värdinna för denna veckas tupperware visning.
Jag jobbar o hon är värdinna..bra team:-)
Jag får ju fika också ,hoppas jag.hahahaha
Ja jag är mig lik;-)

Jag ska försöka få med mig allt viktigt.
O visa upp alla mina produkter på bästa möjliga sätt.
O så ska det vara avslappnat och roligt också på samma gång.
Men jag tror knappast att det blir stelt imorgon"ler glatt"

Det är imorgon det gäller liksom.
Det är på allvar nu.hahahaha

Ska bli spännande o se hur visningen går.
Om jag lyckas få några beställningar och
om jag får komma hem till någon mer"ler"


Och nej något kärring party blir det inte,
det är mer än plastburkar som jag har.
Det är så mycket mer än matlådor på tupperware..
De säljer även knivar o grytor osv..


Kika in så vet ni vad jag pratar om..

www.tupperware.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!