visning

Idag hade jag min allra första riktiga tupperware visnign.
Har haft under helgen men det blev så spontant,,,
Nu har jag ialafall gjort min allra första demo..
O jag trivdes bra där bakom mina saker..

Det vart beställningar men ingen visning inbokad.
Men det är ju bra det med:-)
Det som jag inte hade övat mig till var när alla skulle fika
o dum som jag är så tog jag också kaffe o någon kaka.
Men det är ju inte jag som ska  fika utan värdinnan o gästerna.
Utan det jag ska göra medans de fikar är ju att fixa med deras beställningar som droppade in..
Så det får bli ändring på till nästa gång..

Fick fika när jag kom hem istället.
Inte lika kul men så är livet som säljare."ler glatt"

Jag är jättenöjd över både mig själv o själva visningen.
Jag var den där petra som jag gillar..
NI vet den där pratglada o med självförtroende..

Jag hade min lilla hjälpreda till dotter med mig.
Så hon hjälpte mig med alla papper o kataloger o sånt.
SÅ jag fick med mig allt..
Hade ju en väska med saker o en väska med alla papper o annat viktigt..
O min söta lilla dotter tog några kort.Som jag lägger in på bdb efter helgen..

Får se om jag hinner blogga innan vi drar imorgon.....
Men annars så ska ni veta att jag gör en slags förvarning till något extremt viktigt..
En sak så jag ska bli förbredd ..På dagen som jag har längtat efter.
Så det blir en viktig förmiddag för mig imorgon.
Vill ni veta hur det gick så sms:a mig..
Efter kl 11..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lycka till idag<3

2009-11-06 @ 07:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!