STHLM

Jag sitter i stockholm o umgås lite med johns syster med familj..
Mysigt som vanligt:-)
Har umgåtts,fikat,ätit pizza.
Träffat svärförldrarna o bara myst en massa sen vi kom.
Någon stockholms shopping hinner vi inte med denna gång.
Men det får bli en annangång..

Jag gjorde en sk mini uppkörning iförmiddags..
o jag är väldigt nöjd med min körning..
Självklart fick jag lite som jag inte gjorde 100%
men det var inte alls mycket..

Det var mer plus om man säger så.
O han som gjorde min mini uppkörning
hade ett protokoll o  utbildningsplan som man ska ha under uppkörning.
O hanvar ritkigt nöjd med min körning.

Så nu blir det prio 1 att plugga teori.
o göra de 2 repetionstesterna som fattas för att boka teoriprov.
Ska göra teoriprovet innan uppkörningen ..


Kommentarer
Postat av: Nettan

mm massa mys har vi..å du...vi shoppar inför jul sen=) HIHI...DU ÄR BÄST PÅ KÖRNINGEN=) KRAMIS

2009-11-07 @ 00:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!