partylite

Igår var jag på mitt första partylite .
S om gäst givetvis:-)
Hon som var säljare sa att det är ävldigt ovanligt
att det är någon här i karlskoga
som aldrig varit på ett partylite förut
så mycket som de har det här..

Men nu har jagv arit där och det var riktigt kul.
Det fanns så mycket fint.Jättefina ljusstakar.
O teljusen är ju mycket finare än vanliga värmeljus.
Att det är en färg rakt igenom hela tiden lät väldigt bra.
För annars är ett rött ljus helt plötsligt vitt efter ett tag.
Men så blir  det inte med partylites.

Jag funderade o funderade på att köpa en liten vit ljusstake.
SOm kostade 219 kr men då ska man köpa teljusen också..
Jag väntar nog till nästa gång..
Då lär jag köpa något..

För som jag fattade det som så ska man
använda teljusen i partylites ljusstakar
och helst inte i vanliga..
O det var väl lite negativt om man ska vara ärlig.
För då måste man ju ha fler o fler partylite produkter.
Blir en himlans ha begär..Bra för säljaren men sådär för köparen.haha

Elefant ljustsaken o kattljusstaken är också väldigt fina.
Låg på 299 kr för kattljusstaken om jag inte minns fel.
Så det skulle bli ca: 400 kr för teljusen o den..
Det får bli en annangång som sagt.

Jag tror att när man väl har något från partylite
så blir det ju billigare nästa gång
för då behöver man bara ha ljusen.
Men det vet man ju inte.
Det kan ju bli så att:ja men den där tar vi också..
O då blir det ju lite mer än 99 kr..

Ja som sagt.
Jag kan rekommendera att gå på en partylite visning.
Och tupperwre visning måste jag ju säga också.
För jag är ju trots allt tuppervare konsulent
så jag kan ju inte sitta här o bara göra reklam för något annat.haha

Bild lånad från deras hemsida.


Kommentarer
Postat av: Nettan

hej=) dyrt med partylite men finns massa fint=)

2009-11-16 @ 21:33:21
Postat av: Linda

Nej, patrylites ljus kan du använda i vilken ljusstake som helst.. Jag använder ju partylites ljus men har ingen enda ljusstake eller grej därifrån.. Men du ska inte använda vanliga värmeljus i deras saker..

2009-11-16 @ 22:16:10
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda
Postat av: petra westermark

säljaren sa att man skulle använda partylites saker till partyliote ljusen .

så jag går efter hennes ord.

annars hade jag använt mig av vanliga också..

2009-11-16 @ 22:23:38
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Nettan

partylites ljus kan användas i allt..Men inte vanliga ljus i partylites produkter då fungerar inte försäkringen om något skulle gå sönder=) AA jag är så dålig på att förklara..=) vanliga ljus är ju oxå lite varmare än PL ljusen..KRAMIS Vännen

2009-11-16 @ 23:06:45
Postat av: Carmen

Halloj Petra!

Det stämmer bra det Linda skriver till dej. Du KAN ha Partylites LJUS i andra "vanliga" stakar som du har hemma men INTE vanliga "värmeljus från ex IKEA till PL´s stakar. T-ljusen kostar 95kr..brinntiden e ju densamma som på andra värmeljus därför brukar jag rekomendera mina kunder (Ja jag e Partylite-konsult) att införskaffa sej på Votivljusen. Förvisso e dom lite dyrare i pris (155kr) men brinner dessto längre samt att man kan dela upp förpackningarna i 2 olika dofter men det kan du inte med T-ljusen.



Må så gott.

2009-11-17 @ 00:37:27
Postat av: Linda Bodini

Men det måste blivit fel... För deras ljus kan man använda till vilka saker som helst.. Kan hon sagt fel tro?? Jag har mina ljus i vanliga glas koppar, dom är mindre varma så man behöver inte oro sig att glaset blir varmt ens.. Men använd ABSOLUT inte anliga värme ljus i deras ljusstakar då går dom sönder.. Kram,kram!!! Ursäkta om jag är envis, men tror hon måste sagt fel :-))

2009-11-17 @ 08:27:34
Postat av: Anonym

linda:

det var nog därför mamma inte köpte något tror jag.

men nu när carmen har skrivit här också om att man kan ha andra ljusstakar till partylite ljusen så är det så.

Hon är ju partylite säljare som har koll på saker o ting.:-)



så tack carmen för ditt ordentliga svar..

det var bra att man kan använda vanliga till partylite ljusen..

får hoppasjag kommer på flöer sånna partyn för det var kul.

2009-11-17 @ 09:35:37
Postat av: slingersnoken

Trevlig blogg du har.

Kul att träffa dej på både "ditt" party och så på ljus partyt...

Jag kan hålla med om det var synd med att man inte kunde använda vanliga produkter.

Med dom priserna så blir man inte så glad om det skulle gå sönder.

Skulle dock kunna tänka mej att gå på ett till party. men först så får jag test köra mina ljus ;)

Ha det så bra.

Kram M

2009-11-17 @ 17:08:17
URL: http://slingersnoken.blogspot.com/
Postat av: Partylite Konsult

Partylites ljus är helt fritt att elda i dina andra ljushållare men ALDRIG vanliga värmeljus i PartyLites ljushållare. Partylite har en försäkring om ljushållarna skulle spricka men används vanliga värmeljus får du ingen retur. PL är väldigt bra på returer, även om deras ljus skulle tex svärta ner en porslinshållare och den inte går att få ren, så ersätter dom en ny.

T-ljusen har inte alls samma brinntider som vanliga värmeljus, dom brinner bra mycker längre om dom får vara ifred och man inte släcker dom imellan.

2009-12-31 @ 00:21:44
Postat av: Petra

Man kan ha vanliga ljus, men bör inte ha det eftersom de ljusen blir betydligt värmare än partylites.

2010-03-31 @ 12:07:31
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2012-03-19 @ 01:01:26
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!