Önskelista


Eftersom det börjar närma sig december så
o alla  andra (inte alla förståss men många)
skriver önskelistor i sin blogg så kan jag också göra det:-)

Satt o funderade förut o då kom jag på massor
som barnen westermark behöver men nu när jag ska
skriva ner det så har allt försvunnit"typiskt mig"


Men  om jag börjar så dyker det upp efterhand..

Vi börjar med äldsta barnet i familjen.

Vanessa:

Hon älskar kläder.
O tycker om att få kläder ..
Så i tröjor,strumpbyxor,toppar  mm så ska det vara 122/128.
Om det är enstaka storlekar så ta något..
Hellre lite stort än så det sitter precis..
För hon kanske inte använder det på ett tag.
O så är det bra för helt plötsligt så blir det hennes favoritplagg
o då kan det vara för litet..
SÅ hellre lite större..


Hon gillar koftor,fleecetröjor,bolero,leggings,tights,mjuka byxor,jeans mm..
O allt är välkommet!! O UPSKATTAS!!

I byxväg så är det 116 som jag köper  nu men då sitter de precis.
Inte något att växa i så om ni vill ta en större storlek så gör ni som ni vill.
De mjuka byxorna på lindex kan  man gott o väl ta i strl 122
för de sitter precis i 116..o är inte så stora annars heller.(de enfärgade)
Tror inte att de blir så stora i midjan för hon är normal stor ..

Hon gillar ju Hello Kitty väldigt mycket o Hannah MOntana(som ni redan visste)
Kanske något  i sång o musik väg. Kanske en hannah montana gitarr..(inte den för 1000 kr)
Hon älskar ju att sjunga o dansa o  göra shower.
Kanske någon skiva,hon älskar att lyssna på musik i sitt rum.
Kanske någon hits for kidz skiva,amy diamonds senaste,EMD skiva(Vi har deras julskiva) mfl..
Little Petshop gillar hon fortfarande.
O hon har visat upp ett little petshop spel (vanligt hederligt spel,ej dataspel)
som hon skulle vilja ha,för de har det i skolan o spelet är så roligt.
Tll sitt rum behöver hon alltid förvaringsgrejer,påslakanset,någon hylla eller tavellist
som man kan hänga övanför sängen..(det där gäller johan också)

Jag fortsätter med pojkarna i ett annat inlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!