Lucia

Sitter just nu o lyssnar på lite Luciasånger på spotify.
O kommer fram till att det bara är 2 veckor kvar tills
Vanessa ska ha sin Luciashow i skolan..

8 dec närmare bestämt..
Ska bli så mysigt o se henne gå luciatåg
med hela klassen"myser "

Sen några dagar senare så är det Luciafirande för Daniel på dagis.
Min lilla pojke ska ha luciafirande ..:-)
Får ta o fixa lite nytt till barnen inför deras luciafiranden..
En ny Lucia krona kanske inte vore
så fel o kolla upp
lucialinnet hur det passar iår.
O så nya tomtenissekläder till lilla danne..




Ni kommer vara så fina på era Luciafrianden,mina älskade små barn!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter mysigt tycker jag med. O, vad man saknar den biten från det ni var barn. Då var det alltid fullt upp,så man han inte ens att vara med på alla lusse firanden. Nu förtiden tänker jag inte på Lucia förän samma dag som det är. När man ser det på TV :)

2009-11-23 @ 21:02:43
Postat av: Nettan

Hoppas vi har råd att åka=)

2009-11-24 @ 10:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!