leveranser

Så var det söndag igen då.
O om en halvtimme ungefär kommer
min mamma hit.
Jag ska lämna hennes produkter från
min första tupperware visning.
Leveransen kom i onsdags o packades upp i fredags
så efter det så kunde de som ville komma o hämta sina produkter.

Idag åkte jag till min moster o lämnade
hennes påse med tupperware prodluter.
Eftersom hon ligger sjuk så ställde jag det utanför hennes dörr.
SÅ är det bara att hon öppnar dörren o tar in det.
För mig är det igna problem o lämna det sådär till henne.
Jag gör det gärna,vi bor så nära varann .
O det är kul o kunna hjälpa till lite..
Så slipper hon vänta på sin påse en vecka till.

Sen det som ska till stockholm
det vill jag att alla får så fort som möjligt.
För deras/eran skull.
Men det blir när det blir.
Men det står bland de andra påsarna :-)

Tror att min moster blir väldigt glad när hon öppnar sin påse.
För jag la i hennes pris från min demovisning.
Jag hade nämligen lottat ut en speciell sak bland de som hade lämnat beställningar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!