läkarn

jahopp så är nessa o pappa john hos läkarn med nessa..
Får se vad de säger.
Hon verkar ju väldigt pigg nu men förhopningsvis
ser de vad hon har haft senaste veckan.
Hon skulle komma dit en halvtimme innan läkarbesöket
för det är så många som tar vaccin nu o hon lär
få ta några prover.vad det blir,det vet vi inte än..

Jag sitter här vrål hungrig.
Måste ta någto att äta.
Jag har istort sett bara sovit idag.
Skulle ha kört idag men jag avbokade den
med världens dåligaste samvete.
Men mår man nte bra så gör man inte.
Men kl 13,30 ropade vanessa på mig o då
ville körskolan prata med mig..
Hon sa så sött:2mamma ligger o vilar.."
Okej jag ska ropa.
"mamma ,körskolan vill prata med dig"

O då ringde hon på kontoret o sa att min körlärare
(säger inga namn men hon är en jättebra körlärare)
att hon hade legat sjuk hela helgen o var fortfarande sjuk.

Så tråkigt men då slapp jag ha dåligt samvete
för att jag avbokar körlektionerna
2 dagar i rad.

Igår var det för att vi inte hade barnvakt.
John skulle iväg samtidigt som mig..
O idag pga att jag inte mår bra...

Så det blir ingen träning
på backparkeringar med körskolan
den här veckan innan mini uppkörningen..
Usch det gör mig bara mer nervös.
Men jag klarar nog mer än vad jag tror..
O gör jag inte det så är det ju ett ytterligare bevis på
att jag behöver träna mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!