kommentarer ang pl

Tack för kommentarerna om partylite ljusen.
Tur i oturen o lite synd att jag inte visste det på partylite visningen
för då hade jag kunnat köpt den där vita ljusstaken iallafall..
O sen ljusen en annangång eller bara ljus,
Vanessa fick ett votiv ljus av sin moster o det luktar jättegott när det brinner..
Grejen är att på partylite visningen så sa säljaren att man inte skulle blanda partylite sakerna.
Men när en annan säljare säger att det går o den säljaren säkerligen har mera koll(vet)
så kopiererar jag lite av det som stod som kommentar.
Så ní alla som funderar över partylite produkterna får veta sanningen här:


Du KAN ha Partylites LJUS i andra "vanliga" stakar som du har hemma
men INTE vanliga "värmeljus från ex IKEA till PL´s stakar.

Sen så märkte jag en till sak som var väldigt positivt
är att ljusstaken som jag höll i (som jag ville ha)
inte var varm.Man kan gå omkring med den utan att bränna sig.
Inte så ofta man går omkring med den men bra när det finns småbarn.
För det blir bara 60grader med partylite ljusen..
O í vanliga blir det jättevarmt på engång..

Men med vanliga ljus så blir det varmare så man ska väl inte
använda vanliga ljus i partylite ljusstakarna.
Man kan väl men går det sönder så täcker inte försäkringen.
Vad jag vet.Jag är inte någon konsulent av partylite
så jag behöver inte ha stenkoll.
Jag ska kunna mina tw produkter däremot;-)

Nog om det nu,det säljaren sa på det partylite visning
som jag var på.det får stå för henne.
O man ska o brukar lyssna på den som säljer.
Annars kan ju vem som helst stå där o prata om sakerna..





Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det vore så synd om du köpte dom grejerna i onödan för man kan ju göra roligare saker för pengarna lixom tänkte jag, därför jag skrev igen och igen till dej.. Köp bara ljusen och spara dom pengarna å köp vanliga ljuslyktor/ljusstakar.. Ville inte vara tjatig men man ska ju tänka ekonomiskt..hehe..Kram,kram

2009-11-17 @ 11:39:56
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda
Postat av: Sofie

om du har ett teljus som tagit slut o ska ha vanliga ljus i en partylitestake kan du ta tag i veken på ett vanligt värmeljus dra upp de o sätta de i teljushållare vips så kan du ha vanliga ljus i deras stakar=)

2009-11-17 @ 14:39:32
Postat av: veronicq

hejsan jag använder vanliga värmeljus i mina lyktor från partylite och det har hållit i flera år så tror ite det är någon fara. kram

2009-11-17 @ 14:58:22
URL: http://www.metrobloggen.se/inka8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!