hostan

LÄngesen jag skrev något..
Ska snart ta o sova men något som irriterar mig
är att min hals inte verkar vilja bli bättre.
Jag ahr inte ont hela tiden,o inte hostar hela tiden.
Men det är mest på morgonen o på kvällen.
O ibland blir det helt torrt o helt obehagligt.
O ibland gör det rätt ont.
Förvånar mig lite med tanke på att jag varken har
polyper eller halsmandlar kvar..
Jag smittar ju inte utan det är mest obehagligt för mig själv
o behöva sitta o hosta hela tiden.
Har ju hostat nu sen förra veckan ..
Men det lindrar jättemycket genom att jag dricker honungste.

Så var det med det..
Annars är allt bra med oss:-)

Lägger in en gammal bild på vanessa
när hon var påskkärring o vi bodde i radhuset i huddinge.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Stackare=( nu har jag betalat allas saker=)



kramis

2009-11-12 @ 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!